Brandpreventieforum Forums De Koffiehoek Wat vinden jullie tot nu toe van Brandpreventie Forum?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 950
    #162 |

Wij willen even peilen bij bezoekers wat mensen tot nu toe vinden van het forum. Dit om het forum voor u beter te maken.

vinkevogel
    Bijdrager
    Post count: 21

Naast het feit dat er meer bezoekers moeten zijn voor ‘verse’ meningen en ideëen heb ik nog een verzoek.

Naast het forum zou het een toegevoegde waarde zijn als er een plek komt voor de verzameling van onderwerp gerichte documenten. Geen vergaarbak van alles wat ooit op papier is gezet. Dit lijkt mij een mooie taak voor de moderators.

Start na het plaatsen van een document een forum waar gereageerd kan worden op dit document. Wanneer de overmaat van reacties positief is zou het document kunnen worden toegevoegd aan de database.

emiel van rossumemiel van rossum
    Sleutelbeheerder

Allereerst bedankt voor de feedback, dit is heel belangrijk voor ons.

Naast het feit dat er meer bezoekers moeten zijn voor ‘verse’ meningen en ideëen heb ik nog een verzoek.

Hier zou je zelf ook een rol in kunnen spelen, mischien doe je dit ook al. Dit is een verzoek aan iedereen: Vertel iedereen over het brandpreventie forum want als het drukker word heb je zoals Vinkevogel zegt meer "verse" meningen.

Naast het forum zou het een toegevoegde waarde zijn als er een plek komt voor de verzameling van onderwerp gerichte documenten. Geen vergaarbak van alles wat ooit op papier is gezet. Dit lijkt mij een mooie taak voor de moderators.

Start na het plaatsen van een document een forum waar gereageerd kan worden op dit document. Wanneer de overmaat van reacties positief is zou het document kunnen worden toegevoegd aan de database.

Bedoel je dat er daadwerkelijk documenten ergens opgeslagen worden of alleen dat er een database komt van namen van documenten.

Een tijd geleden heb ik eens wat met een wiki zitten stoeien, dit om een soort brandpreventie wiki op te zetten. Toen heb ik besloten dat dit een iets te ambitieus plan was omdat de tijd er mischien nog niet rijp voor is en omdat het forum nog niet genoeg bezoekers had/heeft. Maar voor voorgenoemd idee zou de wikisoftware mischien weer wel uitkomst kunnen bieden.

jeroenjeroen
    Bijdrager
    Post count: 26

Het forum is goed opgezet maar het is nog niet zo druk, ik zal het aan al mijn collega’s doorgeven.

vinkevogel
    Bijdrager
    Post count: 21

ik bedoelde echt een database met per onderwerp de documenten. Je zou de onderverdeling van het forum kunnen gebruiken (Installaties, Bouw en gebruik etc).

Ik verwacht dat bij voldoende aanbod van handreikingen, werkdocumenten, onderzoeksrappprten, krantenberichten etc het aanbod aan bezoekers zal doen toenemen.

petert
    Bijdrager
    Post count: 196

Ik ben erg blij dat het er nu is. Heb afgelopen jaar veel gezocht naar mogelijke oplossingen voor de problemen/uitdagingen die ik ben tegengekomen op het gebied van brandveiligheid.

Nu is het vooral zaak om het forum te vullen maar ook te bewaken op kwaliteit. En natuurlijk vakgenoten te melden dat het er is.

emiel van rossumemiel van rossum
    Sleutelbeheerder

Ik ben erg blij dat het er nu is.

Daar ben ik blij mee :-)

En natuurlijk vakgenoten te melden dat het er is.

Hier ligt voor jou als gebruiker natuurlijk ook een taak, zeg het voort, zeg het voort….
    Ik heb natuurlijk al mijn contacten al vaak genoeg verteld dat het forum er is. Daar loop ik tegen een grens aan, dus ben ik afhankelijk van anderen die het weer verder vertellen en aan mensen die hier via google komen. Gelukkig komt de google-bot elke dag 2 keer kijken of er nog nieuwe posts zijn gemaakt, zodoende komt brandpreventieforum ook vaker in google voor ;)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.