Brandpreventieforum Forums De Koffiehoek Vincent Maissan stelt zich voor…

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 28
    #110 |

Mijn naam is Vincent Maissan, en ik ben werkzaam bij SPM managementadvies BV te Breda. Ik werk daar nu zo’n 5 jaar als "adviseur arbo & veiligheid". Vóór die tijd heb ik gewerkt bij Corus, eerst als medewerker milieuzorg, en later als medewerker in arbo en veiligheid.

SPM managementadvies BV levert adviesdiensten op het gebied van milieu, arbo, veiligheid en kwaliteit. Naast de bekende "producten" als RI&E, bedrijfsnoodplan, milieuvergunningen, explosieveiligheidsdocumenten, etc wijzen wij ondernemers vooral de weg in het woud van wet-en regelgeving die op ze af komt.
    Van het grootste belang hierbij is de "integrale aanpak" van milieu, veiligheid en kwaliteit. Heel véél zaken zijn bij het gemiddelde bedrijf al in de dagelijkse bedrijfsvoering aanwezig. Door de koppeling te maken tussen deze gebieden zijn wij voor ondernemers een verlengstuk van deze bedrijfsvoering.
    Voorbeeld: een explosieveiligheidsdocument bevat in de meeste gevallen niet "nieuwe" informatie, maar kan, juist door rekening te houden met alles wat het bedrijf al wél heeft gedaan, juist heel pragmatisch worden ingericht en opgesteld.

Maar goed, tot zover het reclamepraatje . Ik ben hier op het forum te vinden om af en toe eens te kunnen "sparren" over de meest uiteenlopende onderwerpen. Ik zal echter het meest te vinden zijn in de preventie-topics.

Ik hoop dat we veel van elkaar kunnen leren!

Vincent Maissan
    SPM managementadvies BV
    http://www.spm-advies.nl

emiel van rossumemiel van rossum
    Sleutelbeheerder
    Post count: 950

Welkom Vincent,

Leuk dat je ons vergezelt in de discussies op het gebied van brandveiligheid.
    Veel plezier met de toekomstige discussies op het forum

Groetjes Admin

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.