Brandpreventieforum Forums Bouw vetopvangput???

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 18
    #526 |

Heeft iemand info betreft een vetopvangput in horeca in Amsterdam?? Ik begrijp dat in de praktijk meer dan 50% in Amsterdam hier niet aan doet….. Ik dat begrijp niet…de milieuinspecteur komt toch ten aller tijden controleren???

Welke systemen zijn er allemaal..

Groetjes Chantall

petert
    Bijdrager
    Post count: 196

Hallo Chantall,

deze vraag hoort hier eigenlijk niet op dit forum.
    Het is afhankelijk van de situatie of er een vetafscheider noodzakelijk is. Verder leert de praktijk dat het met controles van van de mileudienst nog wel mee valt, de meeste horeca gelegenheden zien de mensen niet zo vaak. (niet dat een rechtvaardgiging is om niet aan de regelgeving te voldoen)

chantall
    Bijdrager

Dank je wel PeterT,

Wat zijn de sacties wanneer die inspecteur wel aan de deur staat??Hoge boetes, tent sluiten…??

Begrijp dat deze site in het kader staat van Brandprveneties, maar zie zoveel mensen voorbij komen die er kennis van hebben..en in het kader van mijn gebruiks -en mileuvergunning maakt ik er (mis)gebruik van..

Chantall

petert
    Bijdrager
    Post count: 196

Hoi Chantall,
    Om de vervuiling van het forum te beperken, heb ik je een privé bericht gestuurd.

chantall
    Bijdrager

Hebben we het hier over vetvervuiling?? Ik begrijp dat dit niet direct met brandpreventie te maken heeft, maar het komt wel voor in de milieuvergunning en dat komt wel weer voor op het forum..

Maar stel je antwoord en hulp op prijs.

Chantall

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.