Brandpreventieforum Forums Beheersbaarheid van brand Toezichtsarrangement

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 312
    #2954 |

Hallo
    Heeft iemand wel eens iets gedaan met een toezichtsarrangement? BvB geeft dat als mogelijkheid voor handhaving van vuurlast, maar ik heb het nog nooit toegepast gezien. Weet iemand hoe zoiets in zijn werk gaat?

It burns us, preciousssss !!!

–kruisje–
    Bijdrager
    Post count: 665

Heeft iemand wel eens iets gedaan met een toezichtsarrangement? BvB geeft dat als mogelijkheid voor handhaving van vuurlast, maar ik heb het nog nooit toegepast gezien. Weet iemand hoe zoiets in zijn werk gaat?

Rondlopen en tellen wat er staat en vervolgens vergelijken met de berekening die gemaakt is.

koolifantkoolifant
    Bijdrager
    Post count: 312

Ok, ik moet wat concreter zijn: ik heb een organisatorische invulling voor een gelijkwaardigheid. De brandweer wil die geborgd zien. Ik heb voorgesteld dat contractueel vast te leggen met de gebruiker, maar daar kan de brandweer geen toezicht op houden. Toen bedacht ik me dat in BVB 2007 over toezichtsarrangement gesproken wordt en dus vraag ik me af of we daar wat mee kunnen. Het gaat dus meer om de borging dat er iemand regelmatig gaar rondlopen zeg maar. Ik weet dat je model IBB onder certificaat kunt doen maar dat is volgens mij vooral voor "uiterste gevallen", PGS opslag enzo. Dat is hier niet van toepassing, gaat eigenlijk helemaal niet om een risicovol iets.

It burns us, preciousssss !!!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.