Brandpreventieforum Forums De Koffiehoek Tijd op het forum

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 950

[Offtopic]

Dat van de tijd heb ik ook gemerkt. Om dit op te lossen stuur ik deze reactie vanaf de Azoren… 8) (GMT -1,N….)

De server waar dit forum op draait is nogal eigenwijs en past elke keer de tijd aan, twee uur in de toekomst. Ik heb de klok al enkele keren terug gezet, maar elke keer gaat hij na verloop van tijd 2 uur voorlopen. Nu laat ik er ervaren unix beheerder naar kijken dus moet het goedkomen.
    [/Offtopic]

palmpie
    Bijdrager
    Post count: 1222

Wat mij betreft goed geconcludeerd.

Dat van de tijd heb ik ook gemerkt. Om dit op te lossen stuur ik deze reactie vanaf de Azoren… 8) (GMT -1,N….)

Dat zou ik even niet doen…. de volgorde van de reacties kloppen dan niet meer met leden die dat niet doen… :wink:

Zie dit bericht als voorbeeld… dat komt nu voor je bericht dat eerder geplaatst was.. :twisted:

erwin brinkhorst
    Bijdrager
    Post count: 93
    #1309 |

emiel van rossumemiel van rossum
    Sleutelbeheerder
    Post count: 950

Dat zou ik even niet doen…. de volgorde van de reacties kloppen dan niet meer met leden die dat niet doen… :wink:

Zie dit bericht als voorbeeld… dat komt nu voor je bericht dat eerder geplaatst was.. :twisted:

Dit is niet Erwin zijn schuld, dit komt omdat ik na Erwin zijn bericht de klok op de server 2 uur terug heb gezet.

erwin brinkhorst
    Bijdrager
    Post count: 93

Snap het probleem. Ben weer in het land (CET)… :bwt:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.