Brandpreventieforum Forums De Koffiehoek Smiley voor adviseur

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 950
    #597 |

Het bestaande niveau is een geaccepteerd niveau – wat acceptabel is, is subjectief. Voor een :brwman: ligt dat bijvoorbeeld wat anders dan voor een :D .

Lees ook even de kleine lettertjes van palmpie. Ik ga ook maar eens een adviseurssmiley zoeken, een met een betweterig brilletje ofzo :twisted:

jan hus
    Bijdrager
    Post count: 534

Het bestaande niveau is een geaccepteerd niveau – wat acceptabel is, is subjectief. Voor een :brwman: ligt dat bijvoorbeeld wat anders dan voor een :D .

Lees ook even de kleine lettertjes van palmpie. Ik ga ook maar eens een adviseurssmiley zoeken, een met een betweterig brilletje ofzo :twisted:

:lol:

Joachim BolteJoachim Bolte
    Moderator
    Post count: 2268

Je hebt toch al een smiley met een brilletje?

8)

Wat mij betreft geen probleem om dit voor adviseurs te gebruiken, die zijn namelijk cool! :roll:

jan hus
    Bijdrager

Je hebt toch al een smiley met een brilletje?

8)

Wat mij betreft geen probleem om dit voor adviseurs te gebruiken, die zijn namelijk cool! :roll:

Ik schaar mij in deze achter engeltje…
    8)

jan hus
    Bijdrager

Ik vroeg me al af wie er in ging grijpen… we geven niet echt het goede voorbeeld of zo

emiel van rossumemiel van rossum
    Sleutelbeheerder

Ik vroeg me al af wie er in ging grijpen… we geven niet echt het goede voorbeeld of zo

Idd, my bad dat we offtopic gingen, dus dan moet ik het zelf ook maar even afsplitsen.

palmpie
    Bijdrager
    Post count: 1222

of

:lol: :lol:

Moderator

of deze…

emiel van rossumemiel van rossum
    Sleutelbeheerder

Om het andere topic even schoon te houden:

Als :brwman: dus goed communiceren met BWT (hiervoor ook een icoontje graag! :D )

Ik vind de :adviseur: adviseurs-smiley :adviseur: ook wel bij BWT passen.

palmpie
    Bijdrager

ik vind deze wel geschikt voor BWT:

:wink:

Moderator

:lol: geweldig, die houden we erin! :D :D :D

Moderator

Maar dan moeten we vind ik ook nog een ‘drs. F.W.J. Vos’ smiley hebben, alleen al vanwege het feit dat hij een hekel aan die dingen schijnt te hebben…

eens zien:

een echte onderzoeker

een cone-head

C’mon, advise is bad, Okay?

Een listige vos

louis van wijk
    Moderator
    Post count: 825

Als :brwman: dus goed communiceren met BWT (hiervoor ook een icoontje graag! :D )over wat jullie wel en niet kunnen beoordelen.

is dit wat?

’t kunnen soms clowns zijn

of is deze beter voor adviesbureaus??

kruislijst
    Bijdrager
    Post count: 1128

uhm, een "brandweerman" (medewerker preventie) is toch ook een adviseur?

In (de "onwettige" woningwet en het bouwbesluit is geen plaats voor de brandweer). De brandweer is adviseur van het college van B&W. Zowel de commerciële adviseur als de adviseur van de gemeente moeten uit het Bouwbesluit putten (niet meer en niet minder). Voor veel van beide types adviseur zou ik graag het volgende logo voor willen stellen, namelijk :?: .

palmpie
    Bijdrager

uhm, een "brandweerman" (medewerker preventie) is toch ook een adviseur?

In (de "onwettige" woningwet en het bouwbesluit is geen plaats voor de brandweer). De brandweer is adviseur van het college van B&W. Zowel de commerciële adviseur als de adviseur van de gemeente moeten uit het Bouwbesluit putten (niet meer en niet minder). Voor veel van beide types adviseur zou ik graag het volgende logo voor willen stellen, namelijk :?: .

Ligt maar net hoe de mandatering geregeld is in de gemeente…. :wink: :brwman:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.