Brandpreventieforum Forums Brandweer Overig Salaris preventie medewerker

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 1222
    #809 |

Volgens mij is heel nederland opzoek naar preventisten in schaal 8. Gezien de markt ontwikkelingen bij commerciële bedrijven (en onderlinge concurentie tussen gemeenten?) zie je nu in sommige advertenties al schaal 9 verschijnen in de tekst:
    http://www.brandweer.nl/cms/show/id=427 … yid=646525,
    http://www.brandweer.nl/cms/show/id=427 … yid=687228

Wat vinden jullie, hoort een preventist in schaal 8 of 9…

–kruisje–
    Bijdrager
    Post count: 665

Wat vinden jullie, hoort een preventist in schaal 8 of 9…

Geld moet je verdienen, ben je goed, krijg je meer, ben je slecht dan minder.

Zijn er zat die eigenlijk maar schaal 4 verdienen, en sommige schaal 10

s vreeman
    Bijdrager
    Post count: 273

en wat vergelijk je waarmee?:

– werktijden 9-5? :D
    – cursussen voor eigen rekening? :(
    – congressen in de baas zijn tijd of deels voor jezelf? :wink:
    – prestatie-beloning? :?
    – 40 uur v. 36 uur? :roll:
    – 25 of 40 vakantiedagen? :mrgreen:
    – gedeeltelijke doorbetaald ouderschapsverlof? :D
    – voorrang hypotheken? :adviseur:
    – ….

Geld alleen maakt niet gelukkig. :brwman:

guust
    Bijdrager
    Post count: 227

Geld alleen maakt niet gelukkig. :brwman:

Nee maar het maakt het leven wel een heel stuk makkelijker :wink:

emiel van rossumemiel van rossum
    Sleutelbeheerder
    Post count: 950

vacatures-f27/senior-planbeoordelaar-fte-t802.html
    Zie hier word zelfs schaal tien geboden voor een ervaren preventist. Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, op dit moment is er een heel erg tekort aan goed technisch personeel en dus ook goede preventisten.

kruislijst
    Bijdrager
    Post count: 1128

@Palmpje

Ontevreden over het salaris bij je huidige baas?
    Volgens mij heb je je al vaker afgevraagd hoe de inkomsten waren van de commerciële jongens.

Succes!

palmpie
    Bijdrager

@Palmpje

Ontevreden over het salaris bij je huidige baas?
    Volgens mij heb je je al vaker afgevraagd hoe de inkomsten waren van de commerciële jongens.

Succes!

:roll: :shock: Oeps… het was niet de bedoeling om te gaan zeuren… :( Ik ben ook geen 18 meer… ga blijkbaar zaken vergeten…. :(

–kruisje–
    Bijdrager

of wil palmpje stiekem voor een commercieel bedrijf werken?

mag je ook eerlijk zeggen hoor:P

palmpie
    Bijdrager

of wil palmpje stiekem voor een commercieel bedrijf werken?

mag je ook eerlijk zeggen hoor:P

Als ik zo de lijstjes hierboven zie denk ik het niet :wink: Ik zie alleen dat er een stroom mensen met kennis de overheid verlaten om ‘commercieel’ te gaan. De mensen die weer binnen komen op de lege vacatures hebben een zodanig laag basis niveau dat je ze helemaal kan opleiden. Probeer maar eens een ervaren preventist binnen te krijgen…

Niet alleen is dit slecht voor het kennisniveau binnen de overheid maar daardoor ook slecht richting de klant/adviseur en levert regelmatig vertragingen / extra kosten (voor opdrachtgevers) op omdat ze de ervaring missen om bepaalde problemen te zien aankomen / strak op de regelgeving gaat zitten.

Wie heeft de voorkeur aan tafel: een beginnende preventist die of een ervaren preventist…. :wink:

distefano
    Bijdrager
    Post count: 51

Laat ik je 1 ding zeggen, zolang de overheid niet de salarissen omhoog trekt, zullen ze mij daar ook niet zien, verdien nu 2 loonschalen hoger dan een preventist bij de overheid. Vindt dat de betere preventisten bij de overheid onderbetaald worden. Sommige hoor je er niet over, omdat ze daadwerkelijk het vak belangrijker vinden dan geld.

–kruisje–
    Bijdrager

Laat ik je 1 ding zeggen, zolang de overheid niet de salarissen omhoog trekt, zullen ze mij daar ook niet zien, verdien nu 2 loonschalen hoger dan een preventist bij de overheid. Vindt dat de betere preventisten bij de overheid onderbetaald worden. Sommige hoor je er niet over, omdat ze daadwerkelijk het vak belangrijker vinden dan geld.

Wat een geklaag allemaal zeg, zo slecht hebben jullie het niet hoor.

Heb je de zelfde secundaire arbeidsvoorwaarden en vrije dagen, en alles wat eerder geroepen is?

distefano
    Bijdrager

Wat een geklaag allemaal zeg, zo slecht hebben jullie het niet hoor.

Heb je de zelfde secundaire arbeidsvoorwaarden en vrije dagen, en alles wat eerder geroepen is?

het enige wat ik minder heb zijn het aantal vrije dagen , maar als je daar niet zoveel waarde aan hecht zoals ik en je gewoon creatief bent met uren schrijven en je onderlinge afspraken kunt maken dan heb ik meer dan genoeg aan mijn 35 vrije dagen per jaar. En ik vind het niet echt klagen. Dus ik heb het zeker niet slecht voormekaar.
    Och ja, elders is het toch altijd beter hahahahahaha we moeten idd niet klagen met zen allen. We hebben het niet slecht in nederland. Toch??

–kruisje–
    Bijdrager

Och ja, elders is het toch altijd beter hahahahahaha we moeten idd niet klagen met zen allen. We hebben het niet slecht in nederland. Toch??

iets me gras buren en groen toch?

distefano
    Bijdrager

iets me gras buren en groen toch?

is het niet: Waar de groen-(tesoep) van de buren naar gras smaakt, daar is oost zuid, met een paard in zen bek. Ofzo??? toch???

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.