Brandpreventieforum Forums Rook en WarmteAfvoerinstallatie RWA verplicht met een sprinklerinstallatie?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Participant
    Post count: 2
    #787 |

Hallo,

Ik ben met een project bezig waar ik sprinkler installeer in een atrium van ongeveer 1200 m2.
    Het dak ik geheel van glas en het atrium is rondom omgeven door bestaande bouw.
    Ik vroeg me af of dat waarneer je sprinkler installeerd je verplicht bent (of het noodzakelijk is) ook een RWA installatie toe te passen en waarom? In het atrium staan behalve computers verder geen brandbare dingen wel worden er zo nu en dan feesten gegeven en er is een soort van restaurant.
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

mvg

R

kruislijst
    Participant
    Post count: 1128

Beste Rich,

kijk een op de site van het ccv http://www.hetccv.nl (zoeken naar memorandum 38 en 39) succes

–kruisje–
    Participant
    Post count: 665

Maar waarom denkt iedereen atrium=RWA?

palmpie
    Participant
    Post count: 1222

Omdat ze nog niet eens weten hoe je het BB moet toepassen… :wink:

s vreeman
    Participant
    Post count: 273

..en niet weten wat een sprinkler wel of niet kan doen en al helemaal niet wat een RWA wel maar vooral niet kan doen.

Beetje eng dit…. :(

koolifantkoolifant
    Participant
    Post count: 311

om nog maar niet te praten over de legio randvoorwaarden die gelden bij toepassing van RWA.. nen 6093 staat er vol mee..

[mod=Emiel van Rossum]Volgende keer eventjes naar de datum kijken :bwt:[/mod]

It burns us, preciousssss !!!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.