6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 1
    #2482 |

Hoe programmeer ik een geografich paneel met een Penta brandmeld centrale? wie heeft hier ervaring in? en kan mij daar bij helpen?

–kruisje–
    Bijdrager
    Post count: 665

Hoe programmeer ik een geografich paneel met een Penta brandmeld centrale? wie heeft hier ervaring in? en kan mij daar bij helpen?

Een installateur die vraagt hoe hij iets moet maken,eng.

Normaal gesproken begin ik altijd met een handleiding. Als google deze niet kan vinden (http://www.seculine.nl/seculine/uploads … eiding.pdf) dan zou ik deze bij de leverancier opvragen. Is ook geen wereld vreemde hardware. Wel moet je de nodige uitbreidingen in de centrale hebben zitten om dit mogelijk te maken.

ruud bouwmeister
    Bijdrager
    Post count: 1

Hertek heeft een eigen service afdeling.
    Telefonisch consult of advies op locatie door een service technicus van Hertek.

Peter KreulePeter Kreule
    Bijdrager
    Post count: 15

wat wil je precies weten?

henry temmermans
    Bijdrager
    Post count: 13

Volgens mij begin je met het lezen van de handleidingen van de Penta brandmeldcentrale, als je er daarna nog niet uit komt zou ik de support afdeling van de leverancier bellen voor meer informatie. Als je er daarna nog niet uit komt zal er wel een optie zijn om een techneut van de leverancier op het project erbij te krijgen zodat er gezamelijk de programmering gemaakt zal worden…

MvGR

stephan bouwmeester
    Bijdrager
    Post count: 34

op de dms van hertek staat een handleiding van de 50 i/o ledkaart.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.