Brandpreventieforum Forums Brandmeldinstallatie en Ontruimingsinstallatie Onwerp nieuwe Regeling Brandmeldinstallaties?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 801
    #1220 |

Op 15 december 2008 heeft het CCV de volgende documenten als commentaarversie gepubliceerd:
    -Regeling BMI 2002/2 Deel A: Productcertificatie Productcertificatie van levering van brandmeldinstallaties
    -Regeling BMI 2002/2 Deel B: Certificatie van de dienst onderhoud aan brandmeldinstallaties
    -Regeling BMI 2002/2 Deel C: Inspectie. Inspectieschema voor een brandbeveiligingsconcept met een brandmeldinstallatie
    -Concept CCV-richtlijn Uitgangspuntendocumenten Brandbeveiligingsconcepten
    -Bijbehorend commentaarformulier.

Wellicht dat er, naast het individueel becommentarieren op papier, tevens online wat reacties mogelijk zijn?

Bovengenoemde documenten zijn te vinden via onderstaande [url]
    http://www.hetccv.nl/dossiers/Kwaliteit … s-BMI.html

J. Nieuwland

jarnold ter meer
    Bijdrager
    Post count: 252

Bedankt J. Nieuwenland.

Helaas werkt de link bij mij niet, maar ik heb ze gevonden. Om de een of andere reden werken de links via die site helemaal niet, ook niet de PDF-linkjes :? .

Je kunt ze iig vinden via bovenstaande link en dan in het linker menu "Het CCV" aanklikken. Vervolgens "CCV-regelingen" aanklikken in het middenscherm en dan klikken op "Meer informatie over CCV-regelingen". De documenten staan op 15-12-2008 "Instrumenten – Ontwerp Certificatie- en inspectieschema’s BMI".

emiel van rossumemiel van rossum
    Sleutelbeheerder
    Post count: 950
    j. nieuwland
    Bijdrager
    Post count: 801

Is er niemand van de 497 forumleden die hierover wat wil en/of kan zeggen?

J. Nieuwland

olaf van alst
    Bijdrager
    Post count: 71

Jawel hoor. Ik ben er alleen nog niet aan toe gekomen de hele berg met tekst door te lezen. Morgen staat gepland om er mee te beginnen. En, wie weet heb ik er ook nog een mening over.

jasper abelman
    Bijdrager
    Post count: 79

Ik ben bezig mij er in te verdiepen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.