7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 801
    #2883 |

Het lijkt een beetje komkommertijd dus ik dacht laat ik eens een nieuw onderwerp aansnijden.

Begin deze maand is de ontwerp NPR 2576 gepubliceerd voor commentaar. Commentaar kan ingediend worden voor 1 september.

Zijn er pro’s of contra’s te melden?

Ik heb em wel in bezit, maar nog niet gelezen.

J. Nieuwland

louis van wijk
    Moderator
    Post count: 825

Niet gezien.
    Beetje jammer dat om commentaar te kunnen geven , je een ontwerpnorm voor zo’n bedrag moet kopen.

–kruisje–
    Bijdrager
    Post count: 665

Beetje jammer dat om commentaar te kunnen geven je een ontwerpnorm voor zo’n bedrag moet kopen.

Beetje jammer dat je niet goed op de hoogte bent;)

Je kan al meer dan een jaar gratis groentjes inzien en direct online reactie geven op de website: http://www.normontwerpen.nen.nl/

richard visser
    Bijdrager
    Post count: 325

gratis registeren en downloaden, als de NEN op papier wilt dan moet je betalen.

louis van wijk
    Moderator
    Post count: 825

Mea Culpa :W:

Inderdaad, nog erger ik heb zelfs al zo’n account.
    Gebruik het niet zo vaak, en zocht dus gelijk even op ontwerp NPR2576.
    En dan kom je op de hoofdpagina terecht. En dan denk je gelijk, !#%#, betalen voor een ontwerpnorm.
    NEN zou daar eens een verwijzing moeten zetten naar de "normontwerpen.nen.nl" pagina.

marcel van opdam
    Bijdrager
    Post count: 174

Mijne Heren,

Normontwerpen.nen doen!

Vanaf de eerste dag dat het kon heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid op- en aanmerkingen te maken op normontwerpen. Je wordt daarna op de hoogte gehouden en zelfs ben ik een keer uitgenodigd bij een commissie om mijn opmerkingen toe te lichten. Als dank ontvang je de definitieve digitale versie geheel kosteloos. Ik vind het super omdat je ook de reacties ziet van de andere. Van alle opmerkingen wordt uiteengezet wat een commissie ermee heeft gedaan.

koolifantkoolifant
    Bijdrager
    Post count: 312

Helemaal mee eens marcel. Altijd leuk even je plasje te doen over wat anderen hebben gezegd haha. Maar ik doe het idd ook regelmatig, erg leuk en leerzaam.

It burns us, preciousssss !!!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.