Brandpreventieforum Forums De Koffiehoek ontmoeting bij preventie gerelateerd bedrijf

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 39
    #354 |

Hallo allemaal,

Wellicht een optie om e.e.a. op de locatie in Den Haag te komen. Wij hebben daar capaciteit voor 20…30 man. koffie, drankje en na afloop hapje kan altijd.

Naast informele karakter ook mogelijkheid tot aansnijden/presenteren van bepaalde visie die leeft bij preventisten van de overheid, installateurs en leveranciers, branddetectiebedrijven maar ook PvE opstellers en certificeerders.
    Ik hoor het wel of dit een leuk initiatief kan zijn (wel allemaal met de rode auto komen, dat staat leuk in de straat!!!)

We hebben de mogelijkheid naast eigen sprekers/presentatie ook preventiemedewerkers uit denhaag of ander gemeente uit te nodigen, of als iemand heir een voorstel heeft, dan lees ik het graag.

Ik denk zelf aan eind maart c.q. in april.

Als er intresse is, zal ik wel een email adres kenbaar maken voor aanmelding (overigens adviseurs en overige evt. ook welkom hoor)

emiel van rossumemiel van rossum
    Sleutelbeheerder
    Post count: 950

Ik denk dat deze post bedoelt was voor DIT topic.

Om de discussie centraal te houden sluit ik dit topic, de discussie gaat hier verder.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.