Brandpreventieforum Forums De Koffiehoek Onjuiste tijd op het forum

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 582
    #1973 |

De tijden van berichten op het forum blijven 2 uren achterlopen op de werkelijke tijd. Heeft iemand hier ook een oplossing voor?

emiel van rossumemiel van rossum
    Sleutelbeheerder
    Post count: 950

Ik zal er eens even achteraan gaan en alle tijden voor de leden syncen. Dit heeft te maken met de niet nederlandse forumsoftware, die niet goed met zomer en wintertijd om gaat.

leon
    Bijdrager
    Post count: 220

Het viel mij zojuist op dat het forum nog een uurtje voor loopt, zomertijd dus. Weet niet of andere mensen daar ook last van hebben? Ik het de tijd in mijn PC wel gewoon goed staan, daar zal het dus niet aan liggen lijkt me.

peter
    Bijdrager

Er staat nu, ik schrijf dit op 11.20 uur, 11.14 uur bij jouw bericht dus dat lijkt goed te gaan.

leon
    Bijdrager

Dan ligt het aan mij, bovenstaande reactie van jou staat bij mij aangegeven op 12:20 uur :?

Edit: en deze op 15:33 uur.

peter
    Bijdrager

Kijk eens bij je gebruikerspaneel en foruminstellingen.

leon
    Bijdrager

Ok, ik woon in het oosten des lands, maar om nu meteen de tijd op ‘Oost-Europees’ te zetten… :F:
    Anyway, probleem opgelost :bwt:

peter
    Bijdrager

Het is wel eerder donker in het oosten van het land…

Vroeger hadden plaatsen binnen een land/koninkrijk verschillende tijden op de kerkklokken staan. Ik meen dat die kleine verschillen ooit eens zijn afgeschaft…

emiel van rossumemiel van rossum
    Sleutelbeheerder
    Post count: 950

Ik had met de wisseling van zomer naar wintertijd wel iedereens profiel daar op aangepast als het goed is. Ik kwam er alleen net achter dat het voor gasten (niet ingelogde mensen) nog zomertijd was.

Helaas is onze forumsoftware niet echt lekker ingericht op zomer en wintertijd. De forumsoftware verwacht eigenlijk van elk lid dat hij bij de omschakeling van zomertijd naar wintertijd, dat hij zomertijd in zijn profiel uit zet. Wellicht dat dit in een toekomstige versie ooit geautomatiseerd gaat worden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.