9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 2
    #1547 |

Goedemiddag,

We zijn op zoek naar mensen die ervaring hebben met de verwijderde spamlink. Mogelijk heeft u er ooit mee gewerkt of heeft u een kraanblusser in actie gezien? We zouden namelijk graag enkele reacties verzamelen.

Met vriendelijke groet,
    Paul Simons

[mod=Emiel van Rossum]Spamonderwerp gesloten. Jammer dat bedrijven als Elro en 123 stopfire met spammen hun waar aan de man willen brengen.[/mod]

henk van buuren
    Bijdrager
    Post count: 222

Lijkt me een leuk ding voor thuis. gebruik hem niet op plaatsen waar een geeiste bluseenheid noodzakelijk is.
    Controleer wel of oefen even met dat ding zodat je niet voor verrassingen staat. de site heeft ook filmpjes.
    gebruik hem niet het blussen van olie of electriciteit.
    Link verwijderd
    Het is gewoon een leuke vinding.
    Beoordeel zelf wat je ervan vind.

louis van wijk
    Moderator
    Post count: 825

nou dan hier ook maar een verwijzing naar een recensie :H:

http://www.nrc.nl/achtergrond/article2036690.ece

groeten.

paul simons
    Bijdrager
    Post count: 2

Hartelijk dank voor de reacties.

Gezien de reacties en na het lezen van het artikel heb ik besloten zelf toch ook maar eens een kraanblusser te gaan testen. Met vriendelijke groet!

Paul Simons

palmpie
    Bijdrager
    Post count: 1222

Gezien de reacties en na het lezen van het artikel heb ik besloten zelf toch ook maar eens een kraanblusser te gaan testen. Met vriendelijke groet!

Paul Simons

Zoals ik op een ander forum al gevraagd heb:

Wat is je relatie tot het product? Leverancier, producent, webwinkel? Je hebt je vraag op diverse fora op dezelfde manier neergezet. Uit je laatste antwoord blijk je een koper te zijn? ??? ???

sam
    Bijdrager
    Post count: 118

Paul Simons

Beetje vreemde opmerking: er heeft één iemand gereageerd die het "een leuke vinding" vindt (geen idee waar Henk dat op baseert, maar goed), en er wordt een recensie geplaatst waarbij het product met de grond gelijk gemaakt wordt, en jij gaat "gezien de reacties" er ook maar eens één testen??? :F: :F: :F:

Misschien kom in nu heel lomp over, en wanneer je producent, leverancier o.i.d. bent spijt het me zeer dat ik je product afbrand :lol: :lol: , maar ieder normaal denkend mens kan zien dat deze ‘uitvinding’ dus niet gaat werken en zelfs levens van mensen in gevaar brengt. Het meest verwerpelijk is misschien nog wel dat op de site (Link verwijderd) de indruk wordt gewekt dat een forse kamerbrand met een pisstraaltje geblust kan worden. Om nog maar te zwijgen over de slogan: Fire is gevaarlijk! :roll: :roll:

Sorry, ben er niet echt kapot van… :lol:

Joachim BolteJoachim Bolte
    Moderator
    Post count: 2259

zoek op http://www.eurid.eu/ eens op elro.eu en je zult zien dat de registrar van dat adres in Gilze woont, en dan waarschijnlijk ook wel de aanbieder ‘Roos electronics’ zal zijn die op de 123stopfire.com site genoemd staat. Toevallig is Gilze ook de thuisbasis van het IP-adres waarvan Paul Simons post…

Dit zal toch geen gevalletje van sluipreclame zijn? :)

123stopfire.com is van een andere gozer uit Vinkeveen, die blijkbaar nog een paar andere domeinen op zijn naam heeft staan, waaronder een australisch restaurant… misschien daarom de engelse verhaspeling in de slogan?

henk van buuren
    Bijdrager
    Post count: 222

Help ik snap niet waar jullie het over hebben.

ik snap niet waar jullie zo druk over doen.
    ik heb niets met die materialen te maken.
    ik heb alleen gekeken op het internet waar deze geleverd worden zonder enig belang

emiel van rossumemiel van rossum
    Sleutelbeheerder
    Post count: 950

Help ik snap niet waar jullie het over hebben.

ik snap niet waar jullie zo druk over doen.
    ik heb niets met die materialen te maken.
    ik heb alleen gekeken op het internet waar deze geleverd worden zonder enig belang

Is niet aan jou gericht Henk, maar aan de topicstarter, die klaarblijkelijk spammer is.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.