Brandpreventieforum Forums De Koffiehoek Ingriijpen door de moderator

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Moderator
    Post count: 825
    #2818 |

Beste mensen,

Ik heb nu voor het eerst echt moeten ingrijpen in de discussie. Excuses daarvoor.
    Want eigenlijk vind ik dat helemaal niet leuk om te doen.
    Iedereen mag hier zijn mening geven waarop weer tegenmeningen mogen komen.
    En ook al kan men zich geheel niet vinden in een andermans mening is het op een forum toch de bedoeling om met argumenten te blijven discussieren. Ik ben van mening dat het niet de bedoeling is om dan elkaar rechtstreeks op het forum te bekritiseren.
    Als er geen argumenten meer zijn dan eindigen we of met de conclusie we zijn het (deels) met elkaar eens of er blijft nog steeds een meningsverschil. Dat moet worden gerespecteerd van elkaar en dan lijkt mij de discussie afgesloten.

In het forum kunnen we alleen met "geschreven tekst" discussieren. We missen de persoonlijke interactie. Hierdoor kunnen berichten soms anders opgevat worden dan ze door de schrijver bedoeld zijn.
    Een goed bedoelde prikkelende opmerking om een verdere discussie uit te lokken kan worden opgevat als een bekritiserende etc.
    Mijn verzoek aan de schrijvers en lezers is dus dat ieder zich blijft realiseren dat wat geschreven is mogelijk toch anders opgevat kan worden en daar rekening mee houden met een tegenreactie.

Voorspoedig 2014 allemaal.

Louis

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.