Brandpreventieforum Forums De Koffiehoek hangouderen en scootmobielen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 1222
    #592 |

Daarnaast ben ik zelf ook geen voorstander van het oppimpen van een RVV naar BRVV. zeker als de layout hiervan aanleiding geeft tot het gebruik als BC (stallen scootmobielen, en plaatsen leuke zitjes e.d.). Volgens mij schuilt hier vaak een groter risico in dan de aanvrager zich realiseerd.

Maar dit geldt ook al als je er een RVVR van maakt (zie MBV bijlage 3, artikel 24 en 25): geldt ook voor RVVR van woonfuncties. Dus scootmobiels zijn sowieso uit den boze. Oma koopt maar een skateboard! :lol:

OT:

Hangouderen:

:twisted:

[mod=Emiel van Rossum]Dhr. Nieuwland heeft gelijk met zijn opmerking dat dit niet helemaal in een inhoudelijke discussie past. Daarom heb ik de laatste berichten afgesplitst en naar de koffiehoek verplaatst.[/mod]

koolifantkoolifant
    Bijdrager
    Post count: 312

:lol:
    remember this one?
    [attachment=0]supergran_bike150.jpg[/attachment]
    supergran_bike150.jpg

It burns us, preciousssss !!!

Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    j. nieuwland
    Bijdrager
    Post count: 801

Hallo allemaal, het topic is zelfsluitende woningtoegangsdeuren. Een geintje kan best, maar de laatste reactie’s vind ik niet passen op dit forum, het lijkt me dat daar op het wereldwijde net voldoende andere mogelijkheden voor zijn.
    Ik heb deze site diverse malen aanbevolen aan contactpersonen welke professioneel dagelijks in deze materie vertoeven; wanneer het niveau van deze site daalt naar de laatste reacties zal dat niet meer kunnen wil je serieus genomen worden. Misschien vindt u mij een zeurpiet maar ik vind dat ik mijn mening hierover moet geven.

J. Nieuwland

j. nieuwland
    Bijdrager
    Post count: 801

Ik zie dat er een nieuw topic van is gemaakt, prima.

J. Nieuwland

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.