Brandpreventieforum Forums Gebruik Gebruiksbesluit al in Word-document-versie???

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 6
    #1142 |

Hallo,

Is er al een Word-versie van het gebruiksbesluit ipv het staatsblad??

Zoja, waar zou ik dat kunnen vinden?

emiel van rossumemiel van rossum
    Sleutelbeheerder
    Post count: 950

Met openoffice 3.0 kan je PDF’s importeren en deze gewoon bewerken. Daarna kan je ze weg schrijven in allerlij formaten, zoals onder andere het doc(x) formaat. Dit werkt overigens niet feilloos.

peter
    Bijdrager
    Post count: 580

Hallo,

Is er al een Word-versie van het gebruiksbesluit ipv het staatsblad??

Zoja, waar zou ik dat kunnen vinden?

Heb je aandelen Microsoft?

lamper
    Bijdrager
    Post count: 6

Hey Peter,
    Nee hoor heb geen aandelen.

Maar het is wel verdomd makkelijk om te kunnen knippen en plakken uit een word bestand dan uit een pdf bestand, zodat je bepaalde stukken/artikels kan plakken in je brieven naar de burgers!!

peter
    Bijdrager
    Post count: 580

… het is wel … makkelijk om te kunnen knippen en plakken uit een word bestand dan uit een pdf bestand…

Gaat kopiëren en plakken vanuit de pdf niet goed? Bij gaat dat.

welp3
    Bijdrager
    Post count: 1

Hoi Peter en de rest,

Als je of jullie even een mailtje sturen naar m.brans apenstaartje protekt.nl dan ontvang je het Gebruiksbesluit in Word.
    Ik gebruik even het woord apenstaartje ipv. @ om spam te voorkomen. Voor en na het apenstaartje natuurlijk geen spatie gebruiken.

Omdat ik zelf gek werd van de verwijzingen naar andere artikelen heb ik er gelijk koppelingen naar deze artikelen ingezet.
    Daarnaast is het voorzien van een handige inhoudsopgave voorzien van koppelingen naar de betreffende artikelen.

gr.
    Marco

paulbhv
    Bijdrager
    Post count: 10

Hoi Peter en de rest,

Als je of jullie even een mailtje sturen naar m.brans apenstaartje protekt.nl dan ontvang je het Gebruiksbesluit in Word.
    Ik gebruik even het woord apenstaartje ipv. @ om spam te voorkomen. Voor en na het apenstaartje natuurlijk geen spatie gebruiken.

Omdat ik zelf gek werd van de verwijzingen naar andere artikelen heb ik er gelijk koppelingen naar deze artikelen ingezet.
    Daarnaast is het voorzien van een handige inhoudsopgave voorzien van koppelingen naar de betreffende artikelen.

gr.
    Marco

hoi marco ik heb je een mail gestuurd en wil graag het gebruiksbesluit in word

gr.
    Marco

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.