Brandpreventieforum Forums Rekenen aan brandveiligheid Brandwerende beglazing

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 106
    #1728 |

Ik kwam het volgende artikeltje tegen bij het doornemen van "oude" mailingen die ik gehad heb.
    Bij het lezen van dit specifieke artikel leek het mij wel een goed idee de link te plaatsen.

Misschien is dit al eens behandeld. Mocht dat zo zijn dan is dit een overbodige plaatsing geweest.
    Anders veel leesplezier.

Het gaat om de brandwerendheid van gecertificeerde ramen op dat gebied en de misverstanden die daarover bestaan.

http://www.brandveilig.com/index.asp?Deel=Artikel&verhaal=ja&kenmerk=804&producten=nee

Wegens een banenwisseling mijnerzijds en het risico van belangenverstrengeling zal ik het forum binnenkort niet meer belasten met replys of nieuwe vragen/stellingen.

kruislijst
    Bijdrager
    Post count: 1128

Wegens een banenwisseling mijnerzijds en het risico van belangenverstrengeling zal ik het forum binnenkort niet meer belasten met replys of nieuwe vragen/stellingen.

Ga je bij brandpreventieforum.de werken dan?

Een zinvolle bijdrage leveren is toch niet afhankelijk van waar je werkt? In veel van jouw posts heb je een zinvolle bijdrage geleverd!

emiel van rossumemiel van rossum
    Sleutelbeheerder
    Post count: 950

Jos bedankt voor je link.

Jammer dat je mischien geen berichten meer kan plaatsen, ik zal nog even op jou e-mail reageren, wellicht dat alles toch wat genuanceerder ligt en je in de toekomst weer berichten kan plaatsen.

jos vroon
    Bijdrager
    Post count: 106

Ga je bij brandpreventieforum.de werken dan?

Een zinvolle bijdrage leveren is toch niet afhankelijk van waar je werkt? In veel van jouw posts heb je een zinvolle bijdrage geleverd!

Een leuke opmerking die ik ook zeer waardeer.
    Emiel is de eigenaar van dit forum, en hij levert ook regelmatig een bijdrage, dus daar zou niets mis mee zijn.

Ik ga echter op een ander, (regeltechnisch gezien onafhankelijk), nivea werken.
    Vooralsnog is daarom overleg met mijn toekomstig werkgever noodzakelijk.

Aangezien deze reply in het nieuwe jaar plaatsvindt wens ik iedereen een voorspoedig en gezond 2010 toe.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.