Brandpreventieforum Forums De Koffiehoek Brandpreventieforum rules!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 534
    #2875 |

https://www.bouwregelwerk.org/downloads … eiligd.pdf

In een woedend gevecht met het ERB beroept de gemeente Schiermonnikoog zich logischerwijs op de enige betrouwbare bron die er ten aanzien van brandveiligheid bestaat: Brandpreventieforum.nl. Geheel ten onrechte schrijft NS: "" Geen idee waar hij dat op baseert, lijkt mij een volkomen ongefundeerde uitspraak. Waarschijnlijk een foutje. Ik denk dat wij daar wel even richting het ERB op moeten reageren. Ik stel voor dat de moderators het voortouw nemen. Iemand suggesties voor de inhoud van de reactie?

christiaan van de geerchristiaan van de geer
    Moderator
    Post count: 180

Mooi verhaal echter niet voor de hotel eigenaar…

Een feit is objectief als het onafhankelijk is van de mening van mensen, als er geen interpretatie bij nodig is.

–kruisje–
    Bijdrager
    Post count: 665
     Geen idee waar hij dat op baseert, lijkt mij een volkomen ongefundeerde uitspraak. 

ja totaal snap niet hoe die erbij komt.

Maar als het verhaal klopt, wel beetje vreemde opstelling van de gemeente. Zou ERB mischien wel eens gelijk kunnen hebben?

emiel van rossumemiel van rossum
    Sleutelbeheerder
    Post count: 950

Interessante discussie. Grappig dat BPF gebruikt word in de beargumentering.

Ik zie hier zelf niet direct een reden om te reageren.

j. nieuwland
    Bijdrager
    Post count: 801

Mijn reactie is:

Achteraf is het altijd makkelijk praten. Hier lees je (eenzijdig) de conclusie van de ERB en dat zal best kloppen.
    Vraag is natuurlijk of de input van het bevoegd gezag indertijd overeenkomt met de gegevens die ons nu in de publicatie worden voorgeschoteld.

J. Nieuwland

jan hus
    Bijdrager
    Post count: 534

Ik zie hier zelf niet direct een reden om te reageren.

Het was een grapje, Emiel… :H:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.