Brandpreventieforum Forums De Koffiehoek Brandpreventieforum 2.0 bugs en foutjes

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 950
    #1123 |

Brandpreventieforum is vernieuwd, zoiets zal nooit geheel foutloos verlopen, dus er zullen her en der wel spelfouten, programeerbugs en stijlfouten opduiken. Dit forumonderwerp is een mooie plek om deze fouten te melden, zodat we hier zo snel mogelijk iets aan kunnen doen.

Dus meld de fouten hier in een reactie.

jarnold ter meer
    Bijdrager
    Post count: 252

Ziet er strak uit 8)

peter
    Bijdrager
    Post count: 582

Geen fout maar een verzoek tot aanvulling. Wordt RSS toegevoegd? (Dit leek me de beste plek voor een bericht hierover.)

emiel van rossumemiel van rossum
    Sleutelbeheerder

Vooralsnog zijn hier nog geen plannen voor. Maar als hier grote vraag naar is, zou dit natuurlijk wel te maken zijn.
    Waar zou jij RSS voor willen hebben, het forum of het nieuws op de voorpagina?
    Opzich is voor het forum wel RSS te maken, hier is een modificatie voor, voor het nieuws zal iets op maat gemaakt moeten worden door een webprogrameur.

Je mag van mij een poll openen om te peilen of hier vraag naar is, maak hier wel even duidelijk onderscheid tussen het forum en het nieuws.

peter
    Bijdrager

Nieuws op de voorpagina?

Sleutelbeheerder

Nieuws op de voorpagina?

Hoewel dit http://www.brandpreventieforum.nl/nieuw … forum.html tot nu toe het enige nieuwsbericht is, komen hier in de toekomst meer actualiteiten te staan.

peter
    Bijdrager

Nieuws op de voorpagina?

Hoewel dit http://www.brandpreventieforum.nl/nieuw … forum.html tot nu toe het enige nieuwsbericht is, komen hier in de toekomst meer actualiteiten te staan.

Dan bedoel ik RSS voor het forum.

jarnold ter meer
    Bijdrager
    Post count: 252

Aan het begin van het forum kun je de link "toon actieve onderwerpen" aanklikken. Dit vind ik een erg handige link, echter kom ik deze link in de opvolgende pagina’s niet meer tegen. Wellicht een idee om deze link op elke pagina te zetten?

Sleutelbeheerder

Dan bedoel ik RSS voor het forum.

Ik heb nu een RSS module voor het forum geinstalleerd. Bovenaan het forum overzicht kun je het RSS linkje aanklikken en vervolgens overal aan toevoegen.

Aan het begin van het forum kun je de link "toon actieve onderwerpen" aanklikken. Dit vind ik een erg handige link, echter kom ik deze link in de opvolgende pagina’s niet meer tegen. Wellicht een idee om deze link op elke pagina te zetten?

Ik moet zeggen dat ik zelf de noodzaak niet zie om deze link op andere pagina’s te tonen, daarnaast is het op andere pagina’s lastig in te passen.

peter
    Bijdrager

De RSS werkt. Dank. Is het nog een idee de RSS-lijst te beperken tot de meest recente bijdragen? Tien, vijftien of twintig is daarbij een gangbaar aantal.

Sleutelbeheerder

De RSS werkt. Dank. Is het nog een idee de RSS-lijst te beperken tot de meest recente bijdragen? Tien, vijftien of twintig is daarbij een gangbaar aantal.

Ik heb het terug gebracht naar 10 berichten.

janus magnus
    Bijdrager
    Post count: 89

Er zit een foutje in de bedrijfsprofielen.
    Als ik het telefoonnummer en de fax opgeef, dan wordt deze verkeerd om weergegeven in het overzicht.

Sleutelbeheerder

Er zit een foutje in de bedrijfsprofielen.
    Als ik het telefoonnummer en de fax opgeef, dan wordt deze verkeerd om weergegeven in het overzicht.

Klopt, als het goed is, is dit nu gerepareerd. Zou jij dit bij jou willen controleren?

janus magnus
    Bijdrager
    Post count: 89

Het is inderdaad goed nu, ik moest wel de nummers handmatig omdraaien op het bedrijfsprofiel.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.