Brandpreventieforum Forums De Koffiehoek Als er een meeting zou zijn, zou jij ook komen?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 950
    #349 |

Er is een aantal keer geopperd een soort van meeting/bijeenkomst te organiseren met zowel een mogelijkheid tot sociaal contact als de mogelijkheid kennis uit te wisselen. Ik wil even peilen of hier veel interesse in is.

Tja, misschien wordt het dan eens een keer tijd om met de gebruikers van dit forum bij elkaar te gaan zitten…

Ik vind het een erg leuk idee!

Ik ook!

Misschien dan een aardig (idee) moment om dan eens een (vak) bijeenkomst ofzo te plannen (formeel of informeel).

Als jij dus wel interesse hebt in een meeting, zou jij dit hier in dit topic willen melden, wil je daarbij de volgende vragen beantwoorden:

Moet er een spreker zijn?

Moet dit een externe spreker zijn en zou je hier voor betalen?

Moet dit een medeforum bezoeker zijn?

Heb jij zelf voldoende ervaring met spreken in het openbaar en ook een stuk kennis dat het delen aan deze groep waard is?

Mensen die tot nu toe positief gestemd hebben in de poll:

[*]toeters en bellen [/*:m][*]Pyro_loe[/*:m][*]Ikzelf[/*:m][*]Dragonfly[/*:m][*]PeterT[/*:m][*]distefano[/*:m][*]Harry[/*:m][*]Werner[/*:m][*]zowie[/*:m][*]o.alst[/*:m][/list:u]
      Ik kan alleen zien wie gestemt heeft en niet wat, maar aangezien alles nog positief is gestemd is dat nu nog makkelijk
    louis van wijk
    Moderator
    Post count: 825

Bij sommige congressen heb je dan in de pauze de mogelijkheid om stands van leveranciers te bezoeken.
    Misschien zijn er wel leveranciers die op zo’n bijeenkomst een standje willen plaatsen. Een soort mini preventie-beursje wordt het dan :D

(p.s Hardenberg zal dan wel te duur worden, wel lekker eten trouwens)

cu,
    Loe

palmpie
    Bijdrager
    Post count: 1222

(…)

(p.s Hardenberg zal dan wel te duur worden, wel lekker eten trouwens)

cu,
    Loe

Is idd lekker eten….. :lol: :lol: :lol: Je gaat daar niet van stand naar stand maar van eettent naar eettent….. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Alleen is het een t*ringeind weg…….. :evil: :evil:

emiel van rossumemiel van rossum
    Sleutelbeheerder

Bij sommige congressen heb je dan in de pauze de mogelijkheid om stands van leveranciers te bezoeken.
    Misschien zijn er wel leveranciers die op zo’n bijeenkomst een standje willen plaatsen. Een soort mini preventie-beursje wordt het dan :D

Idee is leuk, maar dat zou wel heel erg veel werk worden. En daarbij komt, is onze groep groot genoeg om de interesse van leveranciers te trekken.

Ik kan in de poll niet echt zien wie er gestemt heeft, dus zou iedereen die gestemt heeft voor de meeting het even in zijn post willen melden. Dan kan ik een lijstje maken en weet ik ook hoeveel mensen echt geintereseerd zijn.

dragonfly
    Bijdrager
    Post count: 62

Natuurlijk lijkt het sociale aspect me leuk (en lekker eten sla ik nooit af :wink: ). Maar het lijkt me vooral interessant om eens uitgebreid te discussiëren over ‘brandende’ kwesties, zonder dat er direct belangen van aanvragers of overheid meespelen. Meer een principe-discussie dus en proberen vraagstukken van alle kanten te belichten.

Een spreker lijkt me daarbij niet noodzakelijk. Wel een lijst met vragen of (BB)artikelen waar vragen over zijn en die discussiepunt kunnen zijn.

Maar dat zijn allemaal maar mijn eerste gedachten hierbij… :D

petert
    Bijdrager
    Post count: 196

Ik heb ook positief gestemd.

Hardenberg is idd voor mij ook wel een eindje reizen.

Sleutelbeheerder

Ik heb eens een beetje zitten brainstormen over hoe een meeting vorm te geven. Het volgende idee is bij mij opgekomen:
    We vragen een groter "brandpreventiegerelateerd"bedrijf in het midden van het land of ze graag een rondleiding geven aan een aantal brandpreventisten. (Bijvoorbeeld een sprinklerinstallateur ofzo) Het bedrijf moet dan ook voor na de rondleiding een soort van ontmoetingsruimte ter beschiking stellen. Hier laten we dan een aantal hapjes en drankjes komen en kletsen we gezellig na. Tijdens het nakletsen kan iedereen zijn vraagstukken in de groep gooien.

Wat vinden jullie hier van?

werner driessens
    Bijdrager
    Post count: 47

Lijkt me een leuk idee.

Misschien is het wat om enkele onderwerpen op dit forum uit te kiezen om over na te praten.

Sleutelbeheerder

Ik denk dat het volgende bericht in dit topic was bedoelt

Hallo allemaal,

Wellicht een optie om e.e.a. op de locatie in Den Haag te komen. Wij hebben daar capaciteit voor 20…30 man. koffie, drankje en na afloop hapje kan altijd.

Naast informele karakter ook mogelijkheid tot aansnijden/presenteren van bepaalde visie die leeft bij preventisten van de overheid, installateurs en leveranciers, branddetectiebedrijven maar ook PvE opstellers en certificeerders.
    Ik hoor het wel of dit een leuk initiatief kan zijn (wel allemaal met de rode auto komen, dat staat leuk in de straat!!!)

We hebben de mogelijkheid naast eigen sprekers/presentatie ook preventiemedewerkers uit denhaag of ander gemeente uit te nodigen, of als iemand heir een voorstel heeft, dan lees ik het graag.

Ik denk zelf aan eind maart c.q. in april.

Als er intresse is, zal ik wel een email adres kenbaar maken voor aanmelding (overigens adviseurs en overige evt. ook welkom hoor)

Ik heb hier zeker oren naar en zal dan ook contact opnemen met Zowie om het een en ander te bespreken.

Er hebben tot nu toe 11 mensen positief gereageerd, het zijn er nog niet giga veel, maar het staat nog maar 1 dag online. We gaan er maar vanuit dat er uiteindelijk meer mensen komen.
    De voorlopige lijst is:

[*]toeters en bellen [/*:m][*]Pyro_loe[/*:m][*]Ikzelf[/*:m][*]Dragonfly[/*:m][*]PeterT[/*:m][*]distefano[/*:m][*]Harry[/*:m][*]Werner[/*:m][*]zowie[/*:m][*]o.alst[/*:m][*]Guust[/*:m][/list:u]
    guust
    Bijdrager
    Post count: 227

Ik wil er wel bij zijn maar het ligt eraan op welke dag.

Sleutelbeheerder

Ik ga denk ik binnenkort een poll houden, aan wat voor dag mensen de voorkeur geven.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.