ANPI terug in Nederland

Hier kun je alle vragen over Sprinkler installatie's stellen

ANPI terug in Nederland

Berichtdoor --kruisje-- op za 18 jul, 2009 16:18

Brandveilig.com schreef:Licentieovereenkomst tussen het CCV en ANPI
ANPI en het CCV, Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid, hebben een licentieovereenkomst afgesloten voor inspecties van brandbeveiligingsinstallaties.

In het kader van deze overeenkomst levert ANPI inspectiecertificaten af voor brandmeldinstallaties , branddetectieinstallaties en brandblusinstallaties volgens het inspectieschema VVB09. Het Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid is verantwoordelijk voor het beheer en kwaliteitsontwikkeling van de maatschappelijke veiligheid en is dus een actieve en erkende hoofdspeler op het gebied van brandpreventie. Het CCV is ondermeer verantwoordelijk voor de programma's "Veilig ondernemen", "Veilig uitgaan" en "Veilig wonen".

Atijd goed dat er weer een partij bij is op de Nederlandse markt. Ze hebben in het verleden een slechte start op de Nederlandse markt gemaakt.
Brand: Een door verbranding veroorzaakt en met vlammen gepaard gaand vuur buiten een haard, dat in staat is zich uit eigen kracht voort te planten.
--kruisje--
500+ berichten

Re: ANPI terug in Nederland

Berichtdoor Emiel van Rossum op za 18 jul, 2009 17:49

Zover ik weet is ANPI altijd op de nederlandse markt gebleven, na de mindere start, maar volgens mij zijn ze nu gewoon overgestapt van beltest/belac naar het CCV. Dit gok ik tenminste.
Emiel van Rossum
Beheerder

Re: ANPI terug in Nederland

Berichtdoor Janus Magnus op zo 19 jul, 2009 12:47

ANPI is inderdaad ooit van de de nederlandse markt af geweest. Wel goed dat er een overeenkomst is gesloten tussen ANPI en CCV.
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Janus Magnus
60+ berichten

Keer terug naar Sprinklerinstallatie NFPA en VAS