Stel jezelf voor!

Hier kun je kletsen over vanalles-en-nog-wat, hier hoeft het niet over brandpreventie te gaan

Re: Stel jezelf voor!

Berichtdoor Vliegend Vonkje op vr 29 apr, 2011 13:24

Hey,

Ik ben Karel, en werkzaam bij een branddetectiebedrijf, hoop hier op het forum mijn kennis uit te kunnen breiden en dit in het veld toe te passen
Vliegend Vonkje

Berichtdoor Martijn van der Pol op ma 16 mei, 2011 19:27

Goedenavond,

Ik ben Martijn van der Pol en eigenaar vaan Brandwerend Totaal B.V. en Timmer-en Bouwbedrijf van der Pol B.V.
Ik ben lid geworden van dit forum om van de ervaring van andere mensen te leren en mijn eigen ervaringen te delen.

Groet
Martijn van der Pol
Martijn van der Pol
Nieuwlid

Berichtdoor Annegreeth Nijhof op ma 23 mei, 2011 14:56

Dag allemaal,

Als student Vastgoed en Makelaardij aan de Hanzehogeschool in Groningen heb ik er in september 2010 voor gekozen om de pilot van de minor Fire Safety Engineering te gaan volgen. Een hele andere tak van sport maar een verbreding van mijn kennis leek me leuk maar ook zeker verstandig. In februari heb ik de minor afgerond en op 21 april j.l. heb ik met een, ik citeer Cobouw, "vlammend betoog" de innovatieprijs brandveiligheid in de wacht gesleept samen met de projectleider van de minor.

Sinds dat half jaar ben ik zeer enthousiast over brandveiligheid en probeer iedereen met het 'virus' aan te steken. (wat tot nu toe al erg goed lukt!)

Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerstage bij een woningcorporatie en zal eind januari klaar zijn.

Ik zal zeker gebruik maken van het forum aangezien een half jaar FSE me een heleboel kennis heeft opgeleverd voor mijn onderzoek, maar nog lang niet genoeg om overal een antwoord op te weten.
Annegreeth Nijhof
20+ berichten

Berichtdoor Emiel van Rossum op wo 25 mei, 2011 21:32

Welkom Annegreeth, het was inderdaad een vlammend betoog.
Emiel van Rossum
Beheerder

Berichtdoor Danny Vlendre op za 28 mei, 2011 8:57

Hey allemaal,

Ik ben Danny, aangenaam. Ik werk bij een installatiebedrijf dat dealer is van Hertek producten en zodoende zetten we dus ook BMI's weg. Ikzelf leg deze systemen aan, stel ze in bedrijf en mag ze ook onderhouden. Dit forum leek mij een prima plaats om de vragen die ik in de praktijk tegenkom neer te leggen en misschien kan ik hier en daar ook helpen dergelijke vragen te beantwoorden...
Danny Vlendre
Nieuwlid

Berichtdoor Peter Kreule op di 29 nov, 2011 21:32

Goedendag,

Mijn naam is Peter en ik werk bij een installatiebedrijf in het Noorden van het land. Ik ben OD en voer reparaties uit aan BMI's.
Ik steek veel op van dit forum en wie weet kan ik ook iemand helpen met een vraag.
Peter Kreule
Nieuwlid

Vorige

Keer terug naar De Koffiehoek