Ik zal er eens even achteraan gaan en alle tijden voor de leden syncen. Dit heeft te maken met de niet nederlandse forumsoftware, die niet goed met zomer en wintertijd om gaat.
Het viel mij zojuist op dat het forum nog een uurtje voor loopt, zomertijd dus. Weet niet of andere mensen daar ook last van hebben? Ik het de tijd in mijn PC wel gewoon goed staan, daar zal het dus niet aan liggen lijkt me.
Brandpreventieforum: mooi dat het bestaat, jammer dat het nodig is
Het is wel eerder donker in het oosten van het land...
Vroeger hadden plaatsen binnen een land/koninkrijk verschillende tijden op de kerkklokken staan. Ik meen dat die kleine verschillen ooit eens zijn afgeschaft...
Ik had met de wisseling van zomer naar wintertijd wel iedereens profiel daar op aangepast als het goed is. Ik kwam er alleen net achter dat het voor gasten (niet ingelogde mensen) nog zomertijd was.
Helaas is onze forumsoftware niet echt lekker ingericht op zomer en wintertijd. De forumsoftware verwacht eigenlijk van elk lid dat hij bij de omschakeling van zomertijd naar wintertijd, dat hij zomertijd in zijn profiel uit zet. Wellicht dat dit in een toekomstige versie ooit geautomatiseerd gaat worden.