Wie kan mij vertellen waar ik kan vinden...of nog beter..wie kan mij de iconen sturen betreft de Brandpreventie voor gebruikersvergunning, te gebruiken in Autocad 2002?
Alvast bedankt,
Chantall Breyaen

Engeltje schreef:De beheerder van deze site (Adminstrator Emiel van Rossum) heeft ze vast wel ergens slingeren..
Engeltje schreef:Verder kent AutoCAD al sinds enkele jaren de mogelijkheid om afbeeldingen uit andere programma's te importeren en te gebruiken. Je kunt dus ook een jpeg-je in je tekening koppelen. Mijn ervaring met blocks van anderen is dat ze vaak nodeloos ingewikkeld in elkaar zitten, slordig getekend zijn, op idiote layers staan, etc. etc. Wanneer ik zoiets nodig heb teken ik het vlug even zelf, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik heb wat ik wil hebben.

chantall schreef:Wie kan mij vertellen waar ik kan vinden...of nog beter..wie kan mij de iconen sturen betreft de Brandpreventie voor gebruikersvergunning, te gebruiken in Autocad 2002?
Alvast bedankt,
Chantall Breyaen

evz schreef:
Als je wilt kan ik je een Demo-mapje opsturen met stickers van noodverlichting en brandmelding (let op collecter's item)!
Hierbij kun je op een bestaande tekening inplakken waar je wat wilt plaatsen!
groetjes

PeterT schreef:evz schreef:
Als je wilt kan ik je een Demo-mapje opsturen met stickers van noodverlichting en brandmelding (let op collecter's item)!
groetjes
Mocht je toch aan het mailen zijn...
collecter's item

evz schreef:PeterT schreef:evz schreef:
groetjes
Mocht je toch aan het mailen zijn...
collecter's item
Lastig mailen met stickersblijft plakken aan de digitale snelweg.
Met KPN kan ik wel iets regelen!

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast