Kan ik in een bestaand gebouw een voorzienning afdwingen bij de eigenaar van het gebouw om de C2000 dekking in het gebouw te garanderen.
In de bouwvergunning is dit niet opgenomen en het gebouw is meldingsplichtig

A Verhoeven schreef:Kan ik in een bestaand gebouw een voorzienning afdwingen bij de eigenaar van het gebouw om de C2000 dekking in het gebouw te garanderen.
In de bouwvergunning is dit niet opgenomen en het gebouw is meldingsplichtig

Ruud van Liempd schreef:wat vinden jullie van het volgende?;
communicatie tussen manschappen en bevelvoerders met de ouderwetse analoge portofoons
communicatie tussen bevelvoerder en AC met C2000 porto
Bij elke kelder moet je nu schakelen naar DMO. De meerwaarde van de C2000 porto is dan weg. De analoge portofoons zijn ook nog eens flink goedkoper dan de C2000 porto's.

en hoe dan omgaan met de functionaliteit 'noodoproep'?

--kruisje-- schreef:en hoe dan omgaan met de functionaliteit 'noodoproep'?
Is een speeltje voor de polite, geen brandweer functie. Volgens mij werkt die functie niet eens op brandweer manschappen porto. (of intussen wel?).

Ruud van Liempd schreef:Bij elke kelder moet je nu schakelen naar DMO. De meerwaarde van de C2000 porto is dan weg. De analoge portofoons zijn ook nog eens flink goedkoper dan de C2000 porto's.

Louis van Wijk schreef:Ruud van Liempd schreef:Bij elke kelder moet je nu schakelen naar DMO. De meerwaarde van de C2000 porto is dan weg. De analoge portofoons zijn ook nog eens flink goedkoper dan de C2000 porto's.
Hoezo schakelen??
Ik heb een TMO-porto bij me voor contact met de AC.
En een DMO-port voor contact binnen de ploeg. Alle ploegleden hebben een DMO-porto.
Zou alleen handig zijn als ik die TS eens als repeater kon gebruiken. Denk dat mijn contact dan stukken beter wordt.
![]()
![]()

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast