Henk van Buuren schreef:Richard bedankt voor je antwoord van gelijkwaardigheid.
Ik zou graag een mail van je ontvangen welk object het betreft daar we het kunnen aandragen als gelijkwaardigheid.
Overige heren bedankt, maar het geeft geen antwoord op mijn vraag m.b.t. gelijkwaardigheid.
Volgens mij komt Jac met een oplossing voor je probleem. Je krijgt het PvE niet ondertekend zonder proefbrand 7, dus moet je wat anders. Goed kijken naar hoe je de melders in de ruimte positioneerd is dan al een grote stap in de goede richting.
Richard Visser schreef:De melder die stoom stof en rook kan onderscheiden moet nog worden uitgevonden. Natuurlijk doet iedere fabriek z'n best om de software aan te passen om enigzins wat verschil te kunnen maken, maar 100% is nog geen enkele fabrikant gelukt. Stel je voor.....nooit meer onechte meldingen.
Ook wij hebben een melder die erg goed tegen grote hoeveelheden stoom bestand is. Deze wordt met grote regelmaat toegepast in hotels (kamer met douche), penitentiare inrichtingen (cellen met douche), grootkeukens en ga zo maar door. Zelfs een badkamer met een wasmachine bij een zorginstelling geeft geen problemen.
Als het niet kan zoals het
moet, dan moet het maar zoals het kan.....