en jullie.
en jullie.

Jac Waas schreef:Dv maat klopt volgens mij niet.
Ik zou een proefbrandje houden om de juiste werking aan te tonen.
Denk wel dat deze gaat lukken

J. Nieuwland schreef:Melder inclusief sokkel demonteren, opbouwdoos plaatsen en melder met sokkel opnieuw monteren. En dit alles tijdens het onderhoud. Meerdere voordelen: geen afwijking op het rapport van onderhoud, klant blij met een factuur met gering bedrag of misschien zelfs helemaal niet.
J. Nieuwland schreef:Een circus voor een proefbrand is m.i. buiten proportie. Gezien genoemd tijdstip en type proefbrand denk ik dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt. Overigens zal de melder best aanspreken bij een ECHTE brandmelding, zoals de poster vraagt. De vraag is alleen wanneer.
Misschien is dat in dit geval ook niet relevant. Plafond zou best eens heel erg goed brandbaar kunnen zijn.
J. Nieuwland

Mippie Esser schreef:J. Nieuwland schreef:Melder inclusief sokkel demonteren, opbouwdoos plaatsen en melder met sokkel opnieuw monteren. En dit alles tijdens het onderhoud. Meerdere voordelen: geen afwijking op het rapport van onderhoud, klant blij met een factuur met gering bedrag of misschien zelfs helemaal niet.
Dat is inderdaad de beste oplossing.J. Nieuwland schreef:Een circus voor een proefbrand is m.i. buiten proportie. Gezien genoemd tijdstip en type proefbrand denk ik dat ik niet de enige ben die hier zo over denkt. Overigens zal de melder best aanspreken bij een ECHTE brandmelding, zoals de poster vraagt. De vraag is alleen wanneer.
Misschien is dat in dit geval ook niet relevant. Plafond zou best eens heel erg goed brandbaar kunnen zijn.
J. Nieuwland
Mijn opmerking over de proefbrand naar Jac Waas was enigzins off-topic. Maar met het toegepaste plafond zal het al snel een proefbrand 8 worden denk ik.

Keer terug naar Brandmeldinstallatie en Ontruimingsinstallatie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten