Penta configtool 5.37

Hier kun je alle vragen over Brandmeldinstallatie en Ontruimingsinstallatie's stellen

Re: Penta configtool 5.37

Berichtdoor Marcel Rademakers op do 29 dec, 2011 0:39

Hallo Peter,

Het klopt wat "kruislijst" zegt.
Je kunt bijvoorbeeld op een andere partitie van je harddisk (in je laptop) een 32 bit besturingssysteem installeren naast Windows 7-64 bit.
Bijvoorbeeld Windows XP.

Windows maakt dan zelf een Bootmenu aan, waarin je bij het opstarten van je laptop kunt kiezen of je standaard opstart met Windows 7 of binnen een bepaald aantal seconden kiest voor Windows XP.
Je kunt de ConfigTool dan installeren op Windows XP (is 32 bit).

Indien dit niet je voorkeur heeft dan even aan je systeembeheerder vragen of hij de BDE aanpassing kan maken voor je.

Groet,
Marcel.
Marcel Rademakers
20+ berichten

Berichtdoor Petetr van Dongen op do 29 dec, 2011 20:33

Goedendag,

Het is me gelukt!!

Na veel puzzelen en googlen is het me gelukt om de juiste aanpassingen te doen in borland administrator!

De Penta configtool 5.37 werkt nu eindelijk op windows 7 64-bit.

Marcel, en de anderen, bedankt voor de tips.

Groeten Peter van Dongen
Petetr van Dongen
Nieuwlid

Berichtdoor Henry Temmermans op vr 30 dec, 2011 19:47

Jeffrey N schreef:
Marcel Rademakers schreef:P.S Over enkele weken komt een nieuwe Penta ConfigTool versie 6.xx waarmee ook de nieuwe Hertek Penta 5000 brandmeldcentrale te programmeren is :idea:

[off-topic]
Om maar even in te gaan op deze reactie.. hoe staat het precies met de Penta 5000? een jaar of 3 geleden werd er over gesproken, maar tot op heden niet op de markt...
Zijn er softwarematig nu meer mogelijkheden? Ik heb bij de Penta toch meerdere keren softwarematig heel creatief iets moeten verzinnen om iets voor elkaar te krijgen.

Volgens mij wordt de nieuwe software februari vrij gegeven... / vanaf de vrijgave wordt pas bekend gemaakt wat de nieuwe centrale kan...
Service technicus extern bij een importeur/leverancier van brandmeldinstallatie's.
Henry Temmermans
Nieuwlid

Berichtdoor Peter Kreule op vr 30 dec, 2011 23:24

Jeffrey N schreef:Zijn er softwarematig nu meer mogelijkheden? Ik heb bij de Penta toch meerdere keren softwarematig heel creatief iets moeten verzinnen om iets voor elkaar te krijgen.

Even nieuwsgierig, wat moest je dan voor elkaar krijgen wat op de normale manier niet lukte?
Wij werken ook met de Penta BMC's, maar zijn volgens mij nog niet tegen de grenzen van het ontwerp aan gelopen...
Peter Kreule
Nieuwlid

Berichtdoor Jan Brink op za 31 dec, 2011 23:09

Ben ook benieuwd naar Jeffrey's antwoord.

Ik stel gemiddeld een Penta per week inbedrijf.
Van kleine standalone systemen tot zeer uitgebreide Penta Netwerken.
En heb ook nog nooit een grens opgemerkt of een situatie meegemaakt waar de Penta niet mee uit de voeten kan.

Voor mij hoeft er geen nieuwe Penta te komen.
Ben zeer tevreden met de huidige.
Jan Brink
30+ berichten

Berichtdoor Henry Temmermans op wo 04 jan, 2012 21:08

Ik wordt toch ook best wel benieuwd hoe creatief je bent geweest, stel dagelijks een Penta 4000 inbedrijf maar kom geen grote tekort komingen tegen.
Service technicus extern bij een importeur/leverancier van brandmeldinstallatie's.
Henry Temmermans
Nieuwlid

Vorige

Keer terug naar Brandmeldinstallatie en Ontruimingsinstallatie