Situatieschets:
Groot terrein met diverse (24uurszorg en kantoor) gebouwen.
Ik heb 2 gecertificeerde BMI's (Siemens en Hertek) voor de diverse gebouwen. Twee omdat er een oude en een nieuwe situatie is. Op termijn (5 jaar) zal er nog maar 1 BMI zijn (Hertek). Er is nu sprake van een piepersysteem. Piepers (2, een voor oude en 1 voor nwe centrale) dienen te worden gehaald bij receptie. Praktijk wijst uit dat het ophalen van piepers ver van het gebouw waar je werkzaam bent niet werkt.
Ik moet een andere oplossing verzinnen. Er zijn nu geloof ik twee opties: oproepen per SMS door middel van systeem van Picasse of de aanschaf van een pager PZI met individuele bureauladers. Ik heb bij beide een offerte opgevraagd. Die ontlopen elkaar niet echt.
Mijn voorkeur ligt bij Picasse omdat dit een simpel systeem is dat ik op afstand bij kan houden en op een zeer eenvoudige manier extra gebruikers aan kan maken. Maar de pager-leverancier zegt dat met de aanschaf van dit systeem mijn certificering vervalt. Picasse zegt dat de NEN voor certificeren aangeeft dat je op moet roepen, niet HOE je op moet roepen.
Ik kom er niet uit. Iemand die me in Jip en Janneke-taal uit kan leggen wat mijn opties zijn?
Alvast hartelijk dank!