Hallo, ik zit even met het volgende... We zijn een luxe villa aan het maken. Dan komt de projectie van de beveiliging aan bod, inclusief branddetectie. Nou kan je voor een woonhuis "gewoon" rookmelders toepassen, en eventueel de inbouwers van Bosch, maar die vind ik esthetisch nog steeds niet mooi. Nou kwam het idee om aspiratie toe te passen. Ik heb info gevraagd bij de accountmanager van onder meer aritech, en kreeg te horen dat het geen probleem was. Nou is het allemaal zover, en nou begint iedereen terug te krabbelen. Dit varieert van: Die unit kan maar een punt afzuigen (terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat het een 5-tal punten betreft) tot : het gaat nooit werken zo.
Lekker gevoel krijg je daarvan....
Ik heb al richtprijzen genoemd, dus heel veel wil ik hier eigenlijk niet meer van afwijken. De laatste conclusie is dat ik een FHSD720 toe kan passen, de aanzuigleiding wordt in 2 delen verdeeld.
Er wordt dus in 5 verschillende ruimtes (woonkamer, keuken, zitkamer, salon, gang) afgezogen. Heeft iemand hier in deze situatie ervaring mee? Toevallig ook nog met deze apparatuur? Gaat het werken? Moet ik nog ergens anders rekening mee houden?
Alvast bedankt voor antwoord..
Groet,
Harm.