De truc die ze bedacht hebben is om rookcompartimenten straks als subbrandcompartimenten gaan benoemen met een WRD.....
Ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik geloof dat ze aan het doorslaan zijn om de regeldruk te verminderen...

De truc die ze bedacht hebben is om rookcompartimenten straks als subbrandcompartimenten gaan benoemen met een WRD.....

--kruisje-- schreef:De truc die ze bedacht hebben is om rookcompartimenten straks als subbrandcompartimenten gaan benoemen met een WRD.....
komt ervan als je mensen dingen laat verzinnen waar ze geen verstand van hebben en niet het doel weten van rook en sub-brand compartimentering

zijn aan het schrijven / verzinnen in opdracht van VROM....![]()

--kruisje-- schreef:
Dat zij ik toch, maar hoe kan je het bouwbesluit aanpassen als je de achtergronden niet weet.

--kruisje-- schreef:Op een paar mensen na weet niemand het en voorzover ik gehoord heb in de wandelgangen zijn zij er niet bij betrokken. Maar hoe kan je iets verbeteren als je de achtergronden niet weet.

--kruisje-- schreef:
Dat zij ik toch, maar hoe kan je het bouwbesluit aanpassen als je de achtergronden niet weet.

Dat is een grapje, neem ik aan?
De achtergronden staan overigens vermeld in het proefschrift van Nico Scholten. Niet dat je daar verder iets aan hebt, maar helemaal onbekend zijn ze niet...

--kruisje-- schreef:Dat is een grapje, neem ik aan?
De achtergronden staan overigens vermeld in het proefschrift van Nico Scholten. Niet dat je daar verder iets aan hebt, maar helemaal onbekend zijn ze niet...
Vrees dat het serieus is. Wie weet de achtergrond precies waar alles op gebaseerd is. Dat moet je toch weten als je verder wilt gaan met het ontwikkelen van normen. Of willen we gewoon wat verder prutsen.
I rest my case

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten