door Joachim Bolte op wo 21 feb, 2007 10:52
@ Admin
Zoals ik al eerder zei mag je gerust kritisch zijn, maar ik mis ook in jouw verhaal een onderbouwing. Die kun je ook niet geven, omdat je het specifieke geval niet kent.
In sommige gevallen is BvB het aangewezen middel, in andere gevallen weer niet, en het is zeker niet zo dat je het als heilig hoeft te beschouwen omdat het vaak gebruikt wordt.
Het enige wat je moet doen is je eigen mening sterk beargumenteren en goed onderbouwen.
Het kan zijn dat met het voortschrijden van het inzicht we over een aantal jaar lachen wanneer we terugdenken aan het BvB of de beslissingen die we nu nemen, dat is wat ik met die '50 jaar' bedoel. Ten tijde van de slavernij maakte niemand er een probleem van, dat kwam pas later toen er 'voortschrijdend inzicht' kwam m.b.t. discriminatie en mensenrechten etc.
Joachim
PS: Windows kent veel haken en ogen, maar Microsucks heeft gewoon een retegoeie marketingmachine. Wanneer je wilt verkopen zul je jezelf beter moeten profileren dan iemand met een wellicht beter product.
PPS: Met een goed getunede Windows valt ook nog wel te leven... maar de 'domme meerderheid' heeft niet de kennis om te tunen en niet de motivatie om het te leren. Stukje luiheid veroorzaakt door onze consumptiemaatschappij met 'instant bevrediging van verlangens'. Ook hier maakt MS handig gebruik van door Windows als de 'all-in-one' kant en klaar solution op de markt te brengen.