en wat gaat een zorgcentrale doen met een melding? 112 bellen? Of gaan ze kijken of een patient:
Saignant (fr.) of rood: aan beide kanten 1,5 minuut extra bakken.
Medium of roze : aan beide kanten 3 minuten extra bakken.
à Point of bijna gaar: beide kanten 4 minuten extra.is?
Ik vind dit weer een compromis voorstel die geen recht doet aan de situatie. Als je doormeld aan de zorgcentrale waarom dan geen doormelding realiseren naar de brandweer? Het gaat bij een BMI om tijdswinst te behalen zodat eerder in de gebeurtenissen boom de mensen intern gewaarschuwd worden en dat de brandweer er eerder is zodat de kans op een effectieve (binnen) aanval + reddingspogingen gunstiger zijn
Weet iemand of er ook een OAI in de woning verplicht wordt...

(ik neem aan van wel). Dan hebben de mensen tenminste nog een kans om zelf een vluchtpoging te doen...
Is een NEN2555 installatie gelijkwaardig met een NEN2535 installatie in het geval de installatie niet doormeld? Ik voel de vragen al aankomen... Als ze geen doormelding willen waarom dan wel enkele duizenden euro's uitgeven voor een NEN2535 installatie terwijl een NEN2555 installatie hetzelfde doet (en waarschijnlijk nog bedrijfszekerder... want als het licht het niet doet dan repareren ze het wel + een NEN2555 installatie kan niet zo gemakkelijk uitgezet worden door mensen die verminderd zelf redzaam zijn...

)