Brandpreventie woordenboek

Hier komen alle onderwerpen te staan die geen plaats meer hebben op het forum, maar wellicht ooit nog van pas kunnen komen

Berichtdoor Emiel van Rossum op do 21 aug, 2008 13:14

Om met brandpreventieforum, de bezoekers nog meer informatie te kunnen bieden, hebben we het idee opgevat om een brandpreventie woordenboek te starten. Op http://www.brandpreventieforum.nl/woordenboek/ is een start van het woordenboek te vinden. Het achterliggende systeem van het woordenboek is het wikipedia script, het is dus op dit moment voor iedereen mogelijk aanpassingen te maken. In de toekomst zal dit gekoppeld worden aan het forum waardoor je om iets te wijzigen in moet loggen met je forumnaam. Maar vooralsnog kan iedereen alles wijzigen, dus ga hier verantwoordelijk mee om, ik kan wel het ip achterhalen van degene die iets gewijzigd heeft.

In de toekomst zal het woordenboek meer in de rest van het forum geïntegreerd worden.

Ik zou iedereen aan willen moedigen zoveel mogelijk aan te helpen om het woordenboek compleet te maken. Het drijft net als het forum op de input van bezoekers.

Verder is het vanaf nu ook mogelijk met de nieuwe "woordenboek-tag" een verwijzing te maken naar de uitleg op ons woordenboek.
Bijvoorbeeld:
Code: Selecteer alles
[woordenboek]Brandpreventie[/woordenboek]

Word dan: Brandpreventie

Ik hoop dat iedereen meehelpt dit woordenboek compleet te maken, zodat het een succes word.
Emiel van Rossum
Beheerder

Re: Brandpreventie woordenboek

Berichtdoor Emiel van Rossum op do 21 aug, 2008 21:25

Ik heb het nu zo gemaakt dat je met je forumnaam in kan loggen op de wiki. Als je hier problemen mee hebt, stuur mij den even een berichtje.
Emiel van Rossum
Beheerder

Berichtdoor Emiel van Rossum op vr 29 aug, 2008 8:51

Op de pagina Speciaal:RecenteWijzigingen is te zien dat gebruiker rookmelder de eerste is die actief bijdraagt aan ons brandpreventie woordenboek. Ik hoop dat velen zullen volgen.
Emiel van Rossum
Beheerder

Berichtdoor Emiel van Rossum op wo 03 sep, 2008 10:57

Morgen is het alweer 2 weken geleden dat Brandpreventiewoordenboek werd geïntroduceerd. Tot nu toe zijn er 136 pagina's aangemaakt waarvan 63 afdoende inhoud hebben om een daadwerkelijke beschrijving genoemd te worden. Er zijn tot nu toe 611 bewerkingen aan deze pagina's gemaakt, dit is voornamelijk door mijzelf gedaan, echter heeft Gebruiker:Kruislijst ook het een en ander geschreven. Adviseur brandpreventie is de meest bekenen beschrijving.

Ik hoop dat meer mensen mee gaan helpen met het aanmaken en verbeteren van beschrijvingen.

Je kan op het woordenboek gewoon inloggen met je forum gebruikersnaam.
Emiel van Rossum
Beheerder

Keer terug naar Archief