Om met brandpreventieforum, de bezoekers nog meer informatie te kunnen bieden, hebben we het idee opgevat om een brandpreventie woordenboek te starten. Op http://www.brandpreventieforum.nl/woordenboek/ is een start van het woordenboek te vinden. Het achterliggende systeem van het woordenboek is het wikipedia script, het is dus op dit moment voor iedereen mogelijk aanpassingen te maken. In de toekomst zal dit gekoppeld worden aan het forum waardoor je om iets te wijzigen in moet loggen met je forumnaam. Maar vooralsnog kan iedereen alles wijzigen, dus ga hier verantwoordelijk mee om, ik kan wel het ip achterhalen van degene die iets gewijzigd heeft.
In de toekomst zal het woordenboek meer in de rest van het forum geïntegreerd worden.
Ik zou iedereen aan willen moedigen zoveel mogelijk aan te helpen om het woordenboek compleet te maken. Het drijft net als het forum op de input van bezoekers.
Verder is het vanaf nu ook mogelijk met de nieuwe "woordenboek-tag" een verwijzing te maken naar de uitleg op ons woordenboek.
Bijvoorbeeld:
- Code: Selecteer alles
[woordenboek]Brandpreventie[/woordenboek]
Word dan: Brandpreventie
Ik hoop dat iedereen meehelpt dit woordenboek compleet te maken, zodat het een succes word.